Kvällsmys

Ok, jag vet att jag lovar en massa men håller ganska lite av det. Bilder på allt jag handlat och det jag fixat kommer, men det har varit folk här hela tiden och jag har ägnat så mycket tid åt att få iordning allt... Men i helgen ska det upp bilder, det ska jag se till!

Var ju iväg på det där mötet, jag och systern och kusinerna ska jobba i vallokalen under valet den 19e september och ta hand om rösterna, pricka av folk som röstar etc. Så vi gick igenom det nu. Efter det körde vi hit och installerade Wii och sen stannade min söta syster kvar här och vi drack te, åt nötter och torkade tranbär och kollade på en härlig dansfilm: How she moves. Supersöt. Nu ska det sovas. Jobbar på 2 jobb imorgon, lååång dag. Puss på er :p


Kommentarer
Postat av: malvina

åhh.. de va super myys, hoppas jag får komma över snart igen:) och vi måste se klart på filmen ocksåC= jag kan freda elr lörda kvällxD

såg du klart filmen igår då?? å hur sluta den(a)??

<3

2010-09-02 @ 11:57:32
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0