SommarSommarSommar




...När vi var påväg in till stan joinade Jimmy oss och sen åkte vi till Sommar där det var avslutningsfest för klubben. Det var så jävla mycket folk så vi drog till Nivå 22 och drack billig dricka. Sen någon timme senare drog vi tillbaka till Sommar och jag har ärligt talat inte så mycket minnen därifrån men Johan och Jimmy orkade inte stå i kö, så de drog någon annanstans, Sebbe och Maria försvann och jag och Charlotte tänkte ställa oss i kö, medans Fia och Gunni redan hade varit inne en gång innan och hade fått en stämpel så de skulle kunna komma in igen:

Fia: Vi har stämpel
Vakten: Ok, gå in
Jag: Jag har också stämpel
Vakten: Vart då?
Jag: Här
Vakten: Det finns ingen stämpel där..
Jag: Hmm konstigt
Vakten: Jaja, gå in och betala bara
Jag: Bra, kom Charlotte
Vakten: Vaffan, eeey jag låter dig komma in, tror du du bara kan ta med din kompis eller?!
Tystnad
Vakten: Här, gå in du också, välkomna

Så pröjsade vi och slapp stå i den evighetslånga kön som aldrig rörde sig en millimeter eftersom det var helt proppfullt i hela lokalen och utomhus.

I vilket fall så dansade vi, köpte dricka i baren där det var 50-70% billigare och stötte på en massa folk vi kände hela tiden. Det var så jävla kul. Stötte ihop med Martin och Fredrik och deras poolare och Felli och hennes vänner och en massa annat folk man inte sett på ett tag. Vi var där till stängning (03.00) och sen gick vi till donken. Så kom Fredrik dit, de andra åkte hem och jag och F tog tuben och sen promenerade vi och stod och snackade ett bra tag. Så klockan 06.00 var jag hemma. Helt död i fötter och med bultande huvud men fuck va kul kvällen var!

Imorgon börjar det striktare livet med träning och bra mat igen, men det har varit skönt att bara släppa allt den här helgen. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0