God morgon

Hej på er. Min hals är helt trasig efter gårdagen, det var så många nya intryck och så mycket nya människor och jag pratade hela tiden i sju timmar så det blev endel prat. Och mina käkar har träningsverk för att jag lett så mycket, men det bjöds på en hel del tillfällen till goda skratt igår, så jag ska inte klaga. Jag sökte en utmaning och fick en utmaning. Den här sommaren kommer bli riktigt tuff men jag klarar det. Som jag sa så sätter allt igång direkt på måndag, då har jag två möten inbokade och det ska ringar leverantörer och boka in möten med dem. Grönan öppnar ju om en månad, och tills dess ska allt vara fixat, det kommer att bli så otroligt kul.  Så önska mig lycka till nu, så kör vi! ;p

Idag ska jag som sagt på en kurs och efter det åker jag direkt till CGs, Johanna behövde hjälp med att få bort sin helg eftersom att hon ska göra högskoleprovet, så jag kör den åt henne. Det blir nog rätt tyst här idag, men ikväll är jag tillbaka. Ska bara gå hem efter jobbet och göra ingenting, kolla på en film om jag ens orkar det. Måste sova ikapp en hel del förlorade timmar. Puss och hej!

Saknar mina lila galjjor från thailand sen skivan.. buhuu, säg till om ni har sett dem!

Kommentarer
Postat av: duvetnikkie

fin du är :)

2011-04-03 @ 10:21:35
URL: http://duvetnikkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0