Lunchrapport

Hej på er :) Jag tänkte rapportera lite om första riktiga dagen nu när jag har lunch. Började klockan åtta, läste tidningen påväg in till jobbet, länge sen och herregud vad mycket det händer runt om i världen. Väl framme fick jag använda mitt personliga kort för att kunna komma in till kontoret. Jag har hunnit avkalra mitt första möte, strukturera upp alla mappar och dokument från tidigare år och gått igenom alla leverantörer vi hade kontakt med förra året. Nu är det dags att sätta sig och ringa dem för att kolla upp årets sortiment och priser. Sen ska jag även ringa runt till min personal och presentera mig och ge ut lite information, spännande! Vid tre är det ett till möte.

Så, nu har ni koll på vad jag sysslar med, en massa jobbsnack, men det kan ju vara kul att veta lite om min tjänst. Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0