Nem nem quan

Tjabba. Det gick bra idag, det här känns så kul men jag tror inte ni kan förstå hur mycket det är att ta tag i. Nästa vecka sätter jag igång på riktigt, då är det möten med olika personer och leverantörer, utbildningar och planering. Men det ska bli helt fantastiskt! Jag ska försöka berätta mer om min dag när jag får tid. Nu har jag precis kommit hem från en aw. Blev först ett glas vitt på malmen och efter det gick jag, Elsa, Johan och Jompa till Nem nem quan där vi bokat bord halv åtta. Åt helt underbar mat, helt klart mitt favoritställe när det kommer till asiatisk mat. Nu måste jag sova, har en kurs jag ska gå på imorgon klockan 9-14, gästen i fokus, spännande :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0