Destination SÄLEN

Hejsan rumpor! Idag har jag jobbat 11-21, men hela dagen gick rätt snabbt, har ju något underbart att se fram emot. Jag och 11 vänner åker iväg till Sälen idag på eftermiddagen. Vi ska spendera en långhelg i Lisas släktingars stuga i Malung. Spela spel, snacka skit, åka snöskoter, bada bastu, chilla galet och åka skidor. ska bli SÅ najs... Jag måste bara packa, vad ska man ha med sig? Kanske är bättre att packa imorgon och försöka sova lite nu? Spelade Geni hemma hos jeppe idag med Johanna, Freddie och Räkan. Jag vann, fast på barnfrågorna.. hehe, räknas inte riktigt. Jaja, nu ska jag sova. night.
Random bild på mig och syster som inte ens ska med till sälen men fick vara med på bilden för jag kommer sakna henne när jag är borta ;)

Kommentarer
Postat av: malvina

tihi:)<3

2011-02-17 @ 09:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0