Detox dag 4

Jag måste säga att det här med detox inte var så hemskt som jag föreställt mig. Det enda negativa är att kroppen inte riktigt orkar träna de första dagarna. Sen så hade jag ont i huvudet och var sötsugen de tre första dagarna, jag har svårt att dricka så mycket vatten som man ska dricka men jag klarar det faktiskt (dock blir det rätt mycket kissande för min del..) Och nu börjar det jag piggna till, och känna att jag har mer energi. Jag gjorde en smoothie eller tjockare juice, med äpplen, ingefära och citron imorse och åt äggröra till. Bra start på morgonen. Jag jobbar långpanna idag och imorgon och i helgen jobbar jag 17-21 så jag tänkte faktiskt träna lördag och söndag förmiddag. Jag tror att kroppen kommer ha återhämtat sig då.
pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0