För nu kommer det fram med en flaska i hand

Hiihi, godmorgon på er. jag är rätt bakis efter igår. men jag hade en kul kväll och det är väl det som räknas. Kan bara inte sluta tänka på att min träning måste varit förgäves och idag vågar jag faktiskt inte träna alls, för jag kommer garanterat att bli sjuk om jag gör det så jag tänkte ta en lång promenad nu istället. handla mjölk och ägg och sen göra pannkakor. Söndag = slappisdag. Ska kolla på film, städa undan lite efter igår och sen börjar jag jobba klockan fem. Mamma svarar inte på mitt sms om IKEA, men jag håller fortfarande hoppet uppe. Ajuste, jag har ju inte berättat vad jag gjorde igår. Om ni håller ut ett tag så kommer det några rätt ocharmiga bilder och en kort beskrivning, men först blir det som sagt promenad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0