Händig tjej!

hej på er :) alltså jag sliter häcken av mig här hemma, fick ett ryck och ville möblera om allt, så nu gör jag det. Jag tycker det blir hur bra som helst, men är inte alls klar än. Så jag lägger upp bilder när det är klart, imorgon kanske, ska strax gå till jobbet :)

Igår jobbade jag 11-21 och efter jobbet åkte jag hem till Jompa och spelade tvspel med honom, Johan och Sebbe. Härlig kväll, kom hem vid tre och kollade på desperate housewives, somnade vid 5 och vaknade tio. Har kollat lite på film och sen fick jag som sagt mitt ryck...

Ååh juste, jag har byggt en ny hylla helt själv.. eller alltså satt ihop en från ikea, men jag brukar inte riktigt lyckas med det, idag gick det iaf ;p nu måste jag bara få tag på en borr.. men det ska nog lösa sig :) hejhej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0