Ikväll slår vi klackarna i taket

Sjukt kul med boxning idag, jag gick ju dit själv, men hittade en skittrevlig tjej att köra mot redan innan passet börjat. Det blev en och en halv timmes boxning, drogs över lite på tiden så nu är jag rätt trött. Blev bastu för min del efter passet, så skönt att bara koppla av ett tag. Nu tänkte jag powernapa och sen diska och städa lite... Och vet ni vad? Ikväll ska jag och en massa vänner käka middag på wagamama, sen ska vi dra vidare och dansa natten lång. Jag tror faktiskt att jag ska släppa loss och köra en all in, har varit nykter över en månad nu, så det är dags att festa till. Vet dock inte vad jag ska ha på mig, får ta tag i det problemet sen ;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-02-19 @ 22:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0