Som en teckning

Tjenis penis. Vet ni vad? Jag är så stört trött just nu, kan inte ens hålla ögonen öppna för ett desperate housewives avsnitt, så jag tror att jag säger tack och godnatt. Fast innan jag gör det tror jag att jag säger att jag är galet taggad inför helgen.  Jag ska ta tag i lite saker, viktiga saker, vuxengrejer som försäkringar, räkningar, planering... fast missförstå mig inte, det var inte riktigt det jag var taggad på när det gäller helgen. Det ska bara bli en bra helg har jag bestämt. Jag ska helt enkelt göra en massa saker; träffa lite vänner, handla en massa härliga fräscha råvaror, handla en tavla, planera housewarming för släkten, läsa lite, ta långa promenader i solnedgången, köpa ett hus och gifta mig rikt. haha äh, jag ger mig, jag tror det är bäst att jag säger tack och godnatt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0