Söndags brunch

Det har varit lite torrt här under helgen, men jag har varit rätt upptagen. Lördagen blev perfekt. Underbar mat, grymt sällskap och perfekt stämning. Vi började käka vid åtta och gick från Wagamama vid elva. Drog till Dovas och drack lite innan vi gick in på ACE och dansade gärnet hela kvällen, vi hade så sjukt kul. Alla dansade verkligen, helt underbart, dessutom var jag på topp hela tiden för jag drack precis lagom ;p

Jag och Charlotte åkte hem till mig och sov här Lördag-Söndag. Alarmet ringde efter fyra timmar och vi gjorde oss i ordning för brunch på Hard Rock Café. Vi hade bord klockan tolv, och när vi kom dit var det kö. Maten var rätt bra, desserterna var bäst, älskar American Pancakes... Vi rullade ut, och hem till Charlotte. Kollade Robinson medans Charlotte packade inför resan. Sällskapade till Danderyd vid nio tiden. Underbara helg!
Bilderna vägrade laddas upp åt rätt håll.. Så det får vara såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0