tidigt morgon..

Hejheeej ;) Igår efter jobbet lagade jag supergod middag. Kokade broccoli, gjorde en citronmajonäs, och panerade färsk torsk i ägg och krossad fincrisp multigrain. Det blev så jävla gott!. Sen kollade jag desperate housewives till strax efter tolv, tänkte att jag hade sovmorgon idag eftersom jag börjar 11 på jobbet, men när jag precis skulle sova kom jag på att jag har tid på tandregleringen i nacka alldeles för tidigt på morgonen. Så nu ska jag skynda mig iväg, jag har inte sovit tillräckligt för att jobba långpanna och sen ha tvspel och filmkväll med mina vänner, måste ta en powernap någonstans där emellan, men det löser sig säkert ;) Puss och hej!
jag längtar till våren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0