Tomorrow when the war began

Någon dag i förra veckan så tipsade Freddie mig om en film, han sa titeln och hann säga tre ord om den innan jag fattade vilken film det var, eller rättare sagt vilken bok som nu filmatiserats. Tomorrow when the war began är den första boken i en serie på sju böcker. Den handlar om ett gäng ungdomar i Australien som åker iväg på en campingtur ute i ödemarken. När de kommer tillbaka till staden är alla husen tomma och efter ett tag inser de att hela staden är ockuperad... Serien av böcker ligger mig riktigt varmt om hjärtat sen flera år tillbaka. Och när jag insåg att böckerna blivit film blev jag helt överlycklig. SE FILMEN, och LÄS BÖCKERNA! ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0