Bilder från nyår

God morgon! Har drömt störda mardrömmar hela natten.. Hade egentligen tänkt att gå upp, äta frulle och träna ett pass vid tolv, men låg kvar i sängen och sov lite till, så jag ändrar planerna lite. Har ätit frukost nu, städar och diskar, och sen drar jag iväg till gymmet i stan istället... Kör någon timme, typ 30 minuter kondition, 30 minuter styrka (ben, rumpa, mage) och sen tar jag mitt pick och pack och drar på en liten shoppingrunda. Ska handla lite baslivsmedel. Typ quinoa, nötter, buljong, kryddor. Tänkte kolla efter lite inredningsgrejer på reorna också.. Kuddar, filtar, förvaringsgrejer, tavlor, klocka.. Något kul kanske man kan hitta... Tror inte jag går hem mellan stan och jobbet.. Så vi hörs nog ikväll ;)
Några av bilderna från nyår, kanske lägger upp lite fler senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0