Dagens middag

Träningspasset gick riktigt bra, jag tror det blir en rätt ordentlig träningsverk till imorgon, men det är lugnt, jag ska ändå träna imorgon och det bästa sättet att bli av med träningsverk är att träna och stretcha ;) Åkte in till stan och mötte upp Sandra, sista gången vi ses innan hon drar iväg till Malaysia igen, hoppas hon får det grymt! Fick en Sebbe på köpet också, han hade precis klivit av sitt pass på Berns och sällskapade med Sandra. Hon hade en massa att stå i, så vi sa hejdå till henne och vandrade runt på stan. Sebban fick agera min personal shopper, eller inte riktigt men han packade mina varor :D Vi har inte träffats sen i början av December, så det var riktigt kul att hänga idag, prata om allt som hänt..

Okej, nu ska jag berätta om min helt fantastiska middag. Jag kokade lite fullkornsbulgur i buljong, fräste lite vitlök, gullök och torkade aprikoser och när bulgurn var färdigkokad hällde jag av vattnet och så fick även den fräsas lite med de andra ingredienserna kryddade med salt och nymalen svartpeppar. La det på salladsbädd och drog på med rätt mycket rå rödlök, olivolja och mer peppar ;) Tog två skivor kallrökt lax och stekte en minut på varje sida och voila. SÅ FUCKING GOOOOOTTT!! Sen lite fikonbalsamico ovanpå allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0