...

Sista punkten på listan får ni imorgon eller senast tisdag, vill skriva från hjärtat och det är jag för trött för just nu ;) Jag slog knock out på mig själv idag när jag tränade. Sprang lite för långt och tog i lite för hårt på styrkan. Så nu måste jag vila ordentligt för att inte bli riktigt sjuk. Därför blir det sängen nu, ställer klockan på åtta och mår jag bra då så blir det ett morgonpass. Annars kommer jag sova vidare tills jag börjar jobba, hoppas ni haft en najs helg. Min har varit så fucking awesome. Har bara levt liksom. Gjort vad jag vill, jag älskar den.. känslan av frihet alltså. Sov gott! ;p
Otroligt vacker låt, tänker alltid på oss när jag hör den; när vi satt på en klippa vid vattnet, en glänta i skogen eller vid en brasa någonstans, någon spelade gitarr och alla sjöng, jag tror aldrig att jag känt mig så avslappnad och så tillfreds med tillvaron som med er... Även ni som inte är med på bilden såklart ;p

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Å, ester, det är verkligen så himla sant! Jag saknar allt det där <3

2011-01-11 @ 15:46:58
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0