Intervall flex.

Ibland undrar jag varför man utsätter sig själv för vissa saker som verkligen bryter ner en totalt. Jag körde intervall flex idag, ett pass som inleds med högintensiv styrka och kondition och avslutas med 20 minuter "flex" har ingen aning om vad det betyder, men min tolkning är: blandning mellan yoga, stretch och styrketräning vilket var rätt tufft när alla muskler som finns i kroppen redan var helt färdiga efter första delen av passet. Men jag kämpade på och plaskade runt i min lilla pöl som bildades av allt svett. Nu är jag en levande stinkbomb och tänkte hoppa in i duschen innan jag ska äta middag. Får se vad som händer ikväll, är rätt trött så känner mest för en chillkväll, kanske åker och hälsar på Charlotte eller så får hon komma hit. Time will tell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0