Ligga?

Amenhejkomochtamig. Har precis kollat på step up 3. Filmen i sig var väl helt okej, det gamla vanliga; allt bra, någon sviker, någon ljuger, alla blir ledsna, någon tar tag i problemet, löser det, alla glada, alla pussas, slutet gott, allting gott. MEN mina damer och herrar... koreografin, dansarna och effekterna, jag trodde seriöst att jag skulle smälla av. Så otroligt häftigt, och jag önskar verkligen att jag ärvt lite rytm och taktkänsla från pappa Afrika, men icke. Jag kan inte dansa i takt för fem öre, kan inte dansa överhuvudtaget, skaka rumpa, nejnej, tuttar, inte det heller.. Men det är skit samma, nu ska jag dansa galet här hemma ändå, typ baka pizza dansen igen, den kan jag rätt bra vid det här laget ;) Adios amigos, hörs imorgon.

Btw så kan man fan inte ens kolla på snubben ovan utan att hjärtat stannar. Och när han dansar, och när han dansar utan tröja, och när han dansar utan tröja dränkt i vatten! M M M säger jag bara. Jag vill nog lägga till en punkt på turn on listan; Dansare och deras kroppar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0