Natha, Kelly, Ida Barcelona

Igår kväll efter jobbet åkte jag in till stan, satte mig på en pub och söp skallen av mig. hahha, skoja ;) 3 söta flickor ska åka till Barcelona och vara där i fyra månader, bo i en lägenhet mitt i stan och plugga på någon skola, så igår hade de en lite avskedskväll. Satt på en pub och snackade skit, var väl 20 personer eller fler kanske. Härligt att träffa mina fina vänner igen och bara prata. Planerade lite inför Sälen resan (10-13 Februari) ska bli så kul. Berättar mer om den sen. Blev inte alltför sent för min del, glad att jag var nykter också. Det här blir en helt nykter vecka, samma sak nästa vecka...

Jag hoppas ni får en grym resa tjejer, och jag, fia och lisa kommer och hälsar på er, en helg i Barcelona med er låter inte helt fel! :)

Jobbar 8-14 idag, sen ska jag käka lunch med Martin och efter det blir det träning, danspass och sen styrka, får ta i allt vad jag har, för lördag, söndag och måndag jobbar jag 10-21 så då kommer jag inte kunna träna alls.. :(
haha, motsatsen till hur min helg kommer att se ut..

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Å, jag är så himla glad att du kom! Det var så roligt och ni är välkomna när som helst till Barca!!! <3<3<3

2011-01-28 @ 10:52:21
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0