nattinlägg

men ojdå. satt och chillade framför tvn hela kvällen, pratade typ en timme med Fia och hade en riktigt hemmakväll... tills Freddie ringer och frågar om jag vill följa med honom, Martin och PU till tegel, deras poolare skulle tydligen också dit och när jag snackat med Johanna L som redan var där så bestämde jag mig för att gå dit ett tag och bränna lite fett på dansgolvet. Sagt och gjort, en kvart senare satt jag i bilen och försökte sminka mig vilket gick rätt kasst. Gav upp rätt snabbt. Svinlång kö till tegel, trängde oss lite och kom fram efter typ en 30-40 min. Stället var proppat, sjukt bra drag, sjukt kul. Helt nyktra lilla jag hittade nya bekantskaper och dansade mig svettig på dansgolvet. Vi körde baka pizza dansen, rätt charmigt. Drog hem vid halv tre och PU körde oss alla, ängel alltså! Så nu ska jag sova, öppnar imorgon och har en dag full av träning, jobb och födelsedagskalas framför mig. heeejrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0