Vinter


Som jag nämnde förut så började jag dagen med en powerwalk, fast det blev mest glida runt på isen än gå. I vilket fall fick jag frisk luft och världens finaste väder. Dagar som denna påminner mig verkligen om att vintern kan vara så otroligt vacker.
Hur gick dagen för min del då? Jag lyckades pressa i mig över 3 liter vatten, har aldrig kissat så mycket på en dag någonsin. Jag åt mat och mellanmål med en massa antioxidanter och vitaminer, inga E-ämnen och inga färgämnen, drack grönt te och en massa citron. Jag ger mig själv MVG och en stor fet guldstjärna för att jag inte vek mig för mina arbetskamraters kritik (fick höra att jag var töntig som höll på med det här typ heeela dagen)

Nu ska jag kolla ett avsnitt av solsidan och sen blir det spikmatta och sängen. Är helt död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0