We will rock you

Fan att jag alltid ska göra saker i sista minuten... Men alltså jag måste verkligen se den här, jag SKA se den här, det spelar ingen roll om jag får leva på smält snö och rötter resten av månaden på grund av tom spargris. Imorgon ska jag köpa en biljett, hoppas Jompa vill gå med mig, trots att han sett den ;p är folk intresserade så riiiiing!!

Har haft en rätt trevlig dag, jobbat, precis käkat middag, suttit och snackat skit i telefonen först med Sara och sen med Charlotte. Nu är det dags att sova, halsen börjar rossla lite för oroväckande nu... Så jag ska sova ut och sen köra något träningspass på friskis imorgon. Inte göra mkt annat, städa lite, diska kanske.. Sen jobb 17-21.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

No probs, man vill ju se fler hottingar!!! :)

2011-01-04 @ 10:40:56
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0