80-talet, vart tog du vägen?

Som jag sa, svinkul kväll igår ;) Jag fattar inte att jag har överlevt den här dagen, det gick ju iof inte helt smärtfritt. Jag börjar dagen med en välbehövlig dusch, trampar på en spik med min fot jag vrickat någon gång under natten på dansgolvet... Jag inser att jag faktiskt har tappat bort legg, mobil och bankkort och får panik. Gör mig klar för att gå tidigare till jobbet och ringa till nattklubben, inser att mina hemnycklar är spårlöst försvunna, letar överallt och ger tillslut upp, gömmer datorn, kameran och min champagneflaska (?!) i garderoben, går hemifrån utan att låsa dörren och hoppas att ingen ska öppna dörren, gå in och sno allt jag äger och har. Jobbade 11-21 och blev piggare på eftermiddagen, mina grejer var kvar på klubben och nycklarna hade Anna fått med sig hem när hon och de andra gick på morgonkvisten, så allt löste sig. Nu har jag hämtat mina saker, ätit rostbiff och potatissallad, nu är det dags för sängen. sleep tight.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0