Ett projekt...

Hej hopp, jag har suttit och skrivit på mitt CV och nu är det äntligen näst intill klart, behöver bara endel exakta datum. Jag bävar för att behöva skriva personliga brev. Jag hade tänkt göra det imorgon (skulle ha jobbat 8-14) men Martin behövde byta så jag tar hans pass 11-21 imorgon så jag får se om jag orkar gå upp tidigare och skriva lite. Anyway, min blogg ser lite kaos ut just nu, gjorde en tillfällig header tills jag kommit på hur jag ska göra det jag vill ha. De där rosa grejerna som ser ut som godis är alltså ädelstenar, och det är precis det som bixbite betyder, det är helt enkelt en sorts ädelsten, för er som inte visste det ;) Nu ska jag försöka sova några timmar, natti.
ps. haha, usch, det här ser verkligen inte så bra ut, jag får fixa det så fort jag har tid. kanske byter tillbaka till den gamla imorgon, hahahaha, bra där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0