Kan inte sluta le...


Min fina underbara mamma hade köpt riktigt ekologisk champagne som var hur god som helst. Det var mormor, malvina, mamma och jag, vi åt fyra rätters middag som mamma fixat ihop för att fira mitt nya jobb. Det var perfekt. Nu är jag hemma och tanken var att möta upp Maria som jobbar på folkbaren, ta ett glas vin och snacka skit. Men jag är inte fit for fight, så nu drar jag av mig festkläderna igen och kryper ner i mjukisbyxorna för en riktig hemmakväll med te, popcorn och mörk choklad med havssalt och pecannötter.

Angående jobbet då, kanske ska förklara lite vad det innebär. Om ni trycker här så kan ni läsa lite om tjänsten, dock var det inte två personer de sökte, utan en, mig :) Och jag har ju som sagt fått tjänsten och den börjar gälla från den 1a April. Jag kommer ta enormt mycket ansvar och få använda min kreativa sida igen vilket känns hur kul som helst. Jag vet inte arbetstider men jag vet att det kommer att krävas en hel del arbete från min sida. Jag känner att jag verkligen behöver en utmaning, livet är ingen dans på rosor och man måste kämpa för att nå toppen. Jag känner iof inte att jag måste nå toppen, men jag satsar ju inte precis på botten. Anyway, jag ska ge allt och lite till under min tid på grönan, och jag ska ha fett kul! :) Så nu kör vi, wooooopwooop.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Grattis Esteeeeer! :D

2011-03-19 @ 10:07:09
URL: http://josefinknave.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0