Lördag

Hej på er. Inget blev riktigt som det skulle igår, när jag var i mörby och precis skulle möta Malvina för att träna blev jag inringd till jobbet. Så det blev ingen träning. Jobbade till nio och drog hem. Sen kom iaf Sussie med sällskap av Johanna och plingade på. Johanna skulle hem och sova med jag och Sussie satt och pratade tills klockan var ett. Riktigt mysigt slut på dagen iaf :)
Idag skulle jag ha tränat dubbelpass eftersom det inte blev någon träning igår. Men när alarmet ringde vaknade jag med huvudvärk och en rätt krasslig hals, så jag vilar upp mig istället, börjar jobba klockan 12... Får helt enkelt träna hela dagen imorgon, haha, ett lite tuffare pass får det bli iaf. Jag jobbar till åtta ikväll, så vi hörs ;p
sol idag, nu ger jag fan i snön och drar på mig conversen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0