Nöff nöff

Tjabba. Jag ser lite ut som en gris eller ett troll på den här bilden, tycker den är fin ändå. Jag har alltid haft komplex för en massa saker och ting, men jag har faktiskt två grejer jag är nöjd över. Jag gillar mina ögonfransar, de är lagom långa och så är de perfekt böjda av sig själva. Sen gillar jag mina läppar till och från. Ibland känns de lite för stora, men ofta är de perfekta, snygg form och fylliga. SÅ, det var dagens egoboost det. Anyway, har precis ätit kokt torsk med tomat och smörstekta haricot verts med flingsalt på, muuuums. Nu är det läggdags, börjar klockan åtta imorgon. Sleep tight

Kommentarer
Postat av: Lilsis in da sälen

Va fin du är!

2011-03-17 @ 21:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0