Run for your life

Hej alla snygga människor! Jag hade ställt klockan på 08.30 för att dra ut och springa och köra träning här hemma. Jag vaknade istället av mig själv klockan 07.45.. Låg och drog mig en halv timme innan jag pälsade på mig för en springtur. Var riktigt kallt ute men solen sken och jag var full av energi, sprang 40 minuter, måste sett rätt kul ut på vissa mer isiga partier men jag lyckades hålla balansen och slapp åka i backen. Sen körde jag lite styrka här hemma och nu sitter jag här med en stor smoothie gjord på yoghurt, blåbär, banan, hallon, hjortron och havregryn och en tallrik med äggröra och bacon och tänker att livet är rätt underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0