Soppkokardagen

Det är ok att träna när man är trött, men när kroppen signalerar att den behöver vila, då ska man låta den vila.. Jag kände mig bra, trött och matt bara, men det är för att jag är just trött och matt.. Men sen när jag satt på tunnelbanan på väg in mot stan och bara slappnade av kände jag mig inte så pigg och kry. Jag satt kvar ett tag innan jag bestämde mig för att skippa träningen (det ger mig en missad bokning vilket suger balle) .. Jag blir typ aldrig sjuk, men just nu är det dumt att tänja på gränserna och riskera något överhuvudtaget. Så jag handlade mer grönsaker och frukt i Mörby och nu ska jag koka soppa, tänkte koka 2 olika tror jag, så jag har lite matlådor till nästa vecka. Jag har köpt:
Selleri, morötter, potatis, sötpotatis, lök..
Sen ska jag krypa ner i sängen och kolla någon film, och bli fit for fight tills imorgon :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

duktig ester :D

2011-03-17 @ 19:25:11
URL: http://www.susspix.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0