Tyst helg

Hej fina. Jag har haft en rätt hektisk dag. Jag var på arbetsintervju imorse. Jag hoppas det gick bra, jag skötte mig bra, nu är det bara att hålla tummarna för att det är just mig de vill ha. Det skulle vara otroligt kul, en utmaning och det är precis vad jag behöver. Men vi får helt enkelt se, jag får besked innan nästa vecka är slut.
Nu är det dags för mig att sova, jag jobbar långpanna hela helgen och hade tänkt hänga i lägenheten, ingen fest, bara vila, så om jag inte får för mig att göra något kul här hemma så blir det nog rätt tyst här i bloggen, har jag inget att skriva om är det dumt att skriva alls. Vi får helt enkelt se. Hoppas ni har en grym fredagskväll, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0