promenera mera

När jag var nere på jobbet så ringde Arvid och frågade om jag ville ta en promenad med hundarna. Något vi inte gjort på länge men som jag verkligen har saknat! Så jag drog upp till honom och beundrade hans nya Iphone ett tag. Måste erkänna att den är jävligt cool! Fast det kan jag inte säga till honom, då blir han så jäkla självgod. Sen gick vi hem till mig och hämtade Poppy. Iphonen hade GPS så vi slapp gå vilse och det var Arvid väldigt stolt över... Jag förstod inte riktigt varför det var så nödvändigt med det just då, med tanke på att vi har gått alla vägarna minst 1000 gånger och skulle hitta om vi så gick i sömnen. Men det är ju nice att ha i alla fall. Vi var ute en timme och bara pratade. Går alltför lång tid mellan gångerna, men jag hoppas i alla fall att det görs om snart igen :)
 
Här är Arvid tidigare i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0