nu var det visst jul igen...

FY FAN VAD MYCKET FOLK DET ÄR ÖVERALLT! Nästa år ska jag köpa mina julklappar en månad innan, så man slipper trängas bland 100000 stressade, svettiga människor. Fick jobba över på jobbet, men slipper kvällen nu i alla fall. Åkte in till stan för att handla julklappar, men åkte hem igen efter 30 minuter, det är verkligen outhärdligt. Men jag har i alla fall lyckats handla mammas julklapp, är lite knasig, men ska nog bli bra i alla fall ;) Mamma får handla kussarnas istället, hon var på bättre humör.

Imorgon är det julafton. Jag känner inget alls. Vad hände med allt det där pirret som man alltid kände dagarna före? Jag brukade alltid vara så nyfiken på vad jag skulle få så att jag knappt kunde somna dagen innan. Och så gick jag alltid upp och klämde, kände och skakade lite på mina julklappar för att kunna lista ut vad det var. Men i år.. känns det som vilken dag som helst. Jag hoppas verkligen att det kommer en liten fe till mig under natten, och strör magiskt julpuder över hela mig, så att jag vaknar upp imorgon och är as pepp på allt som har med julen att göra. Håller tummarna :)



Granen är i alla fall pimpad nu, alltid något :)

Kommentarer
Postat av: sebban med L

haha lilla bus ester... samma känsla här, den finns inte längre, vuxentecken? :/

2009-12-24 @ 00:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0