Like a break in the clouds, and the first ray of sun, I can feel it inside, something new has begun

Ååååh vad glad jag känner mig. Jag vet faktiskt inte varför, men jag har en gissning.. Kan det vara för att det efter klockan 00.00 ikväll är exakt EN månad tills jag åker iväg till Arlanda för att ta ett plan till London, där ett annat plan till Hong Kong väntar... Väl framme i HK är det endast ett till lyft och en till landning, SEN ÄR VI FRAMME I VIETNAM!!
Holy macaronii vad nice det ska bli att ligga på en strand och stirra in i solen hela dagen. Och när man tröttnar på det kan man ju alltid ta två steg ner till vattnet och stirra lite på fiskarna istället :D

Sen är jag också otroligt glad att min söta vän Natha har suttit och lagt ner tid på en header till mig :) Fick se den, och den blev riktigt söt, fin, härlig och glad... hehe, preeeeciiiis som JAG ;) hahaha! Är verkligen glad att hon har orkat göra det där trots plugg och annat. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0