Many faces at the doorway, all hang around, watch me fighting in the hallway, but make no sound

Tjenixen!
Jag jobbar långis idag, så det blir inte mycket skriverier här inte. Men en sak vill jag dela med mig av... Igår kväll när jag kikade ut genom mitt fönster så föll mina ögon på en stor svart bil som stod på vår gästparkering. Ingen människa med synen i behåll kunde undgå att se det stora blåvita trycket med texten IDOL 2009. Jag och söstra mi smet ut och fotade den, hihi ;)
That's all for now. See ya later aligator!

Kommentarer
Postat av: Nathalie - Fotoblogg

Hej! tack :)<3 för att länka markerar du det du vill ska vara länktexten och klickar sedan på den lilla kedjeikonen där du väjer andra grejer ex. fet stil etc. signatur vet jag inte riktigt men tror man bara ändrar i kodmallen på rätt ställe. sök på designa din blogg på google så hittar du en hemsida som visar allt sånt :)

2009-11-12 @ 16:09:16
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: Ester

du är en ängel min vän :) <3

2009-11-21 @ 12:54:21
URL: http://bixbite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0