What`s the use in trying? I just can`t make my dreams come true. What`s significant about them? They all included you

Morning raindrops!
Idag gick jag upp tidigare för att köra ett kortare morgonpass med lite styrka och avslappning... Men när jag skulle öppna kylen för att ta ut min vattenflaska rasade det ner en glasburk med lingonsylt som splashades över hela golvet. KUL! Har legat i 20 minuter och försökt få bort glas och lingon från golvet... Vet inte hur jag ska göra för att få bort den rosa nyansen som golvet har antagit... BLÄBLÄBLÄ. Så värt var det att gå upp 30 min tidigare!
Idag ska jag i alla fall inte jobba hela dagen. Klockan 15.00 kommer Jocke och byter av mig, och då ska jag hem och klä på mig finkläder, för jag ska på Cosmos Galafilmkväll :) Där visas filmen Extract och det bjuds på bubbel och annat spännande!
PUSSSSSSISSAR ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0