Ugnsstekt Ester

AGGGGHHHHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAGH!
BAJS BAJS BAJS!
Så.. var tvungen att få ut all min ilska! THIS DAY SUCKS! Jag har skurit mig, slagit huvudet, vridit om knät, sträckt ryggen, bränt mig och fått det klara beskedet att jag tyvärr inte kan få vila 4 timmar imorgon kväll eftersom den som sa att den skulle jobba för mig körde en sista minuten banger! Därför bestämde jag mig för att krypa ihop i pizzaugnen och långsamt grillas till döds! Tyvärr är jag för tjock för att komma in i den. Så min plan gick inte att genomföra, men det är väl tanken som räknas, right? Sorry att jag klagar, älskar verkligen mitt jobb, men den senaste tiden har jag drömt mardrömmar varje natt och därför sovit uruselt och eftersom jag har varit sjuk ett tag har jag inte alls tränat som jag borde, detta har resulterat i EXTREM trötthet.... Men men, folk har det ju värre så egentligen ska jag verkligen inte klaga!
Nu sitter jag med en kopp grönt chaite och försöker lugna ner mina alldeles för spända nerver. Ska krypa ner i sängen och läsa en bok och förbereda mig för morgondagen... Fredagar är vår absoluta pizzadag, då säljer vi så sjukt mycket under hela dagen, så kroppen brukar vara helt utmattad efter 12 timmars stenhårt arbete.
Håller tummarna för en mardrömsfri natt! pusspusspussssssss!

Kommentarer
Postat av: sebban med L

de gör vi nog alla :)... gud att höra dig så här e smärtsamt... du behöver asien :) <3

2009-10-16 @ 00:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0