Bara ben

Idag gick jag upp vid kvart i åtta och körde ett work out pass framför min TV :) det var riktigt jobbigt men nu känns det bra. Idag har jag på mig mina nya skor, som jag verkligen verkligen älskar! Snyggast är dom till bara ben, så jag passar på så länge solen skiner, och sen får det bli strumpbyxor och tajts istället. Det var verkligen precis de här skorna jag har letat efter utan att veta det. Kängliknande med snygga detaljer, spännen, platta men med liten klack så man slipper halka och kraftig sula som inte slits ned och läcker in.
Benvärmarna is back!
Från Monki

Nu ska jag kila iväg till jobbet, slutar senast tio ikväll, men imorgon jobbar jag i alla fall bara 4 timmar :)

Kommentarer
Postat av: Petra

Fan va coola skor! :D

2009-09-10 @ 18:56:06
URL: http://petrusjka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0