Gossip Girl

Åh vad jag älskar att säsong 3 äntligen har börjat, får tiden att gå lite snabbare nu när jag har kollat klart på hela säsongen av Merlin. Fan att det var just nu allt kom idag som jag hade så mycket planer. Först skulle jag promenerat med voven, sen skulle jag kollat på lite kläder i stan, sen skulle jag tränat med Johan, sen träffat Helene för att sedan få sällskap av Jocke och Viktor för att gå på bio alla fyra. Men som vanligt blev det till att tacka nej i sista minuten, inte undra på att folk tycker jag sviker, det är ju precis det jag gör.

jaja, nöden har ingen lag eller något, min räddning blir Gossip girl och sen idol, och så en Ben & Jerry's som mamma köpt till mig för att lindra halsontet... och öka sockersuget?! Nu är jag tillbaka på dåliga vanor igen. I gotta be better tomorrow!
xoxo sugargirl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0