Make a difference

Hello sunshines! Vet ni vad?! Den här morgonen känns så jävla bra på något sätt. Trots att jag har sovit dåligt och drömt mardrömmar hela natten (har nog Shutter Island att tacka för det) så känns det som att dagen kommer att bli bra.

Vaknade klockan kvart i nio och körde en timmes träning, gamla vanliga måndagsvisan: Uppvärmning, kondition 1, mage, rumpa, rygg och stretch. Nu har jag käkat: 2 stekta ägg, 1/2 paprika, 1 skiva skinka och 2 skivor brieost och så har jag gjort smoothie, idag fick det bli en lite annorlunda med naturell yoghurt, banan, gojiebär, blåbär, hallon och hjortron. Blev supergott!

För att orka kämpa på med min livsstil som består av träning och ganska trist mat så har jag satt upp som milstolpar. Flera mållinjer som jag ska passera och vid varje mållinje vinner jag ett litet pris. Mina linjer kan vara ett par byxor jag ska komma i eller en speciell vikt jag ska komma under etc. Och nu är jag 0,5 kilo från att nå den första linjen. Kanske klarar jag det efter den här veckan?! Mitt pris är i alla fall ett armband från Humanity, där 25% av pengarna går till olika välgörenhetsprojekt. De kostar 399:- och finns i en massa färger och jag vet inte alls vilken färg jag ska köpa när det är dags.. Vilken är snyggast? Eller vilken passar mig bäst? :)

Nu blir det jobb 11-21, peace /E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0