Fashion



Beskriv din stil med 3 ord: Feminin, Rockig, Varierande
Vad innebär mode för dig? Inspiration men inget "måste"
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? New Look, Bikbok, Zara, Monki, Gina tricot och H&M
Shoppar du second hand? Ja ibland, men jag har sällan tålamod
Vilken är din favoritdesigner? Odd Molly
Vad är din favorit i höst? Skinjackan och nitbootsen
Hur mycket shoppar du för i månaden? Mellan två och fyra tusen kronor
Dyraste plagget respektive billigaste? Odd Molly jackan - 2900 kr, Blå fransväskan - 29 kr på rean
Brukar du tröstshoppa? Hahah, ja, det är det bästa som finns men man gör de sämsta köpen
Högklackat eller lågklackat? Högklackat är snyggast, men jag kan fan inte gå i det, så det får bli lågklackat
Vilken är din drömväska? Min blåa fransväska, den bästa jag vet
Vilket blir ditt nästa köp? Usch, har så många, saker som aldrig använts..
Vilka är dina stilikoner? Angelica Blick, Kenza, Jessica Szohr
Favoritaccessoarer? Stora halsband, ringar, enkla örhängen, skinnarmband
Favoritplagg just nu: Oversize skjortan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0