For the body

Åh vilken underbar liten shoppingtur det blev. Allt jag behövde fanns inne, dessutom fick jag 100 kr rabatt för jag hade något speciellt erbjudande på kicks och tydligen var det julklapps utdelning där också, så jag fick en necessär från Max factor, en riktigt bra med fickor för borstar och en massa andra bra fack och grejer. Och till min stora förvåning låg det lite miniprodukter i; foundation, mörkrött nagellack, kajalpenna och läppglans. Jag blev rätt så glad när jag märkte det här ;) Sen handlade jag en massa frukt, lite ägg och fil och när jag insåg att tanten bakom mig i kön bara hade två gräddfilspaket så lät jag henne gå före och hon blev hur glad som helst. Helt plötsligt blev min dag ännu bättre, en buss som måste varit riktigt försenad kom precis när jag gick ut från mörby så jag hann med den och slapp vänta 20 min på den bussen jag skulle tagit och jag kom hem på två sekunder typ. Hemma var spindeln spårlöst försvunnen och jag kom på att jag hade all tid i världen innan jag börjar jobba klockan 5, så jag satte mig med ett glas vatten och en kiwi och läste några kapitel ur en bok.

Uppdatering...
Tyvärr insåg jag till min stora besvikelse nyss att spindeln inte alls är borta.. den kröp fram när jag började spola vatten i duschen och jag fick ta en plastbricka och försöka ta upp den.. Den började krypa fett snabbt så jag greps av panik och kastade ut den i snön.. så nu lär den ju frysa till döds.. I'm sorry.. Jag hoppas att min goda gärning mot tanten i matkön kompenserar mitt mord på mr spider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0