:)

Hej yo, Laos ar otroligt vackert. Vi befinner oss i sodra (vi andrade oss i sista minuten och lamnade Mio och Michell for att inte behova se norra laos tva ganger och kunna ha narmare till att mota upp varan saknade andra halva) vilket paminner mycket om afrikas savanner och slatter. Det ar extremt fattidgt och det blir ganska pafrestande for hjartat att se alla magra manniskor och djur. Bussresan hit var ett helvette. Vi blev dumpade mitt i natten i en ode stad och visste inget alls. Som tur var kom det en buss som korde forbi oss, vi vinkade och forsokte forklara vart vi skulle, ingen kunde engelska sa de sa bara yes och slangde pa oss och packningen pa bussen. Efter en halvtimme stannade den och chafforen la sig och sov. Sa vi satt dar i typ 3 timmar och kom ingen vart.. Jag gick ut for att kissa och fragade var toan fanns, de pekade pa nagons tomt sa jag gick dit och satte mig ner. Nar jag kollade upp stod de 10 man och tittade pa, sa nu har man kissat infor publik!

Tillslut akte bussen i alla fall, men efter ca 30 minuter sa sa det poff och sa var den trasig. Kul. Vi var val fast i 1 timme innan vi akte vidare.. da var det ljust och solen kandes som en jakla eld. Vi akte bort fran all civilistation och forbi byar med nagra hyddor och lite hons. Helt plotsligt stannade bussen och sa att vi skulle av.. men vi skulle ju till vattnet, for att ta en farja till nagra oar.. :( Sa vi vagrade och tillslut fick vi aka vidare. Vi blev dumpade i en mindre by dar de i alla fall hade nagra mopeder de kunde skjussa oss pa. Sa med ryggsacken pa ryggen, vaskan i handen och tjockaste kladerna pa akte vi i gassande sol ca 1 timme i oknen tills vi kom ner till hamnen. Men vart resan var det i alla fall, som jag sa sa ar Laos extremt vackert. Bilder kommer nog i slutet av veckan for internet ar sjukt segt! Men hall ut, bilderna ar inte att leka med sa det ar vart vantan! <3 Jag saknar er alla!

(igar ringde mamma och malvina, alla andras familjer har ringt och ringt, sa nu ar jag varldens gladaste!!! :D saknar dem jattesupermkt..)

Kommentarer
Postat av: malvina

men stackarn, visste inte att alla ringde mkt:( å de e mamma som sagt att ja inte får ringa för enligt henne blir de för dyrt, men hmm... nån gång när det passar så får jag väl ringa i smyg elr nåt:P poppan har varit hos en hundpratare idag och hon sa bara bra saker om dig och mig, inget dåligt, men hon tyckte mama var lite mesig (poppan altså):P HAHA



love on yu<3<3<3PUSSSSSSS



ps. kolla klippet på rabihbi på min fb:P 18 år va han å såå jävla sööt, ja döör snart:( (ge mig rabih snälla, mååste få honom:(). Men iaf så har han skadat foten och måste kanske hoppa av lets dance. tårar gånger 1000:(, så jäkla ledsen jag blev<3



<3<3<3

2010-01-18 @ 22:48:21
URL: http://malvinamacova.blogg.se/
Postat av: malvina

Lyssna;P du kmrnog gilla den, så jävla bra, spc när rabih sjunger "that's why I like him"<3



http://www.youtube.com/watch?v=A8hg7XC32Zw&feature=related



jag saaknar diig syster, försöker ringa i helgen:) ere samma elr nytt nummer?<3



PUSSSSSSSSSSSSSSSSS söötnos<3

btw, så tell me om du har hittat some beautiful viatnemas:P ehh;P

2010-01-21 @ 22:35:19
URL: http://malvinamacova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0