It didnt slow me down

Älskar känslan av adrenalin när man tar i allt vad man har, och på kommando höjer motståndet lite till och inser att man har ännu mer att ge. Idag körde jag slut på mig själv, passet var riktigt kul och jag tänkte inte, musiken bara pumpade i öronen och svetten rann, och benen var nära att ge vika. Men jag gav inte upp, och efteråt tog jag en lååång dusch, satt 20 minuter i bastun och åt en banan ;) nu är jag stel i hela kroppen.

Har precis ätit middag och sitter och kollar på 2a avsnittet av Ung & Bortskämd, men det hakar upp sig hela tiden.. Så nu sitter jag och beundrar min vackra tautering, är så sugen på att göra en till, men jag tänker inte göra en bara för att göra en, så jag får se om jag helt plötsligt får en uppenbarelse vad jag ska göra och var den ska sitta. Får jag inte det, så blir det helt enkelt ingen ny. Måste dock fylla i färgen i min fjäril, blektes endel av solen i Asien och nu i somras. Nästa månad tror jag, just nu har jag inga pengar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0