Lite tid för mig själv..

Vet inte vad det är med mig, mår inte alls så bra. Känner att jag har en massa krav på mig hela tiden, och alla blir bara arga och besvikna när jag inte orkar eller har tid att träffas. Jag vet att jag inte umgås med alla mina vänner regelbundet och lika mycket. Men när jag hela tiden får höra att jag aldrig har tid och att jag prioriterar fel, då prioriterar jag inte precis dom som alltid klagar. Jag är ledsen att det är som det är. Men som sagt så ska jag tänka på mig själv nu. Jag måste komma ur min onda cirkel. Och för att göra det så fokuserar jag på träning, prat och kravlösa relationer. Ha tålamod, ni vet att ni betyder allt för mig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heeeej:D alllt bra med dej? Kram

2010-11-17 @ 11:42:33
URL: http://eweman.blogg.se/
Postat av: Freddie

Världen skulle bli bättre om den var bygd av egoism och självkärlek.

Och lite silvertejp på det.



You go girl!

2010-11-17 @ 17:26:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0