Läsarkväll

I torsdags var jag och Millis på läsarkväll (Sofis Mode). Det var riktigt trevligt. Vi fick bubbel och snacks och senaste numret av tidningen. Sen blev det tävlingar och styling och såklart en riktigt nice goodiebag!
Brownie
Millis

När läsarkvällen var slut, åkte vi vidare ut på Djurgården till grönan för att vänta på att Jonis skulle sluta jobbet. Han fick sluta tidigare. Jag och Millis fick fri entré kort och en massa åkkuponger eftersom han får en massa av jobbet. Åååh vad jag var lycklig! Det en perfekt kväll, lagom varmt, och inga köer så vi sprang som små barn mellan alla attraktioner, speciellt popexpressen. Så fort den svar slut, sprang vi runt för att hinna med nästa åk, gud vad jag skrattade! (bilder kommer senare)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0