Att vara cool

Klockren

Att vara cool.. är att vara sig själv utan att bry sig om var andra tycker... Att våga sticka ut och att våga säga nej. Man måste inte ha den senaste klädstilen, eller den dyraste väskan! Man behöver inte heller jobba på det jobb som folk anser är det bästa och man behöver inte vara med den killen som alla tycker att man borde vara med. Vad är grejen? Huvudsaken är väl att man är lycklig! Att man mår bra, och trivs med sig själv och bli älskad för den man är. Varför ska allt vara så jävla black and white för... jag kanske vill vara rosa eller grön eller vad som helst, jag kanske vill vara jag! Nu är jag så, nu är jag jag, och ändå får man alltid höra att man inte duger! Ibland är det så himla svårt att vara cool...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0