-

Ok, nu är jag bara trasig.
och jag måste hoppa in på jobbet eftersom jocke tydligen är magsjuk och ingen annan kan.
och jag förstår faktiskt inte grejen ibland, varför det alltid ska bli jag?
jag har så ont så att jag håller på att dö, jag har inte haft en enda ledig dag på två veckor och jag jobbade redan tidigare idag. hade verkligen tänkt att ha en lugn kväll. ligga och kolla på film, duscha med levande ljus, bara slappna av, skaka bort lite stress typ... Men nej nej, antar att jag får igen allt slit när jag åker ner till Asien. Får bara en känsla ibland, att jag inte ens kommer att orka fram tills resan. Jag menar, hur mycket orkar man innan man inte orkar mer..?
men oj, vad snackar jag om?! hehe, den där sprutan gav nog psykiska biverkningar också... måste springa nu.. puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0