3 dagar är INGENTING

Tjaa :) Efter en god natts sömn mår jag riktigt bra, fortfarande förkyld dock, men det försvinner förhoppningsvis någon gång i mitt liv. Jag ska kolla på något avsnitt av Gossip Girl och sen ska jag nog traska ner till jobbet och hämta min nyckel som jag glömde där. Ska försöka fixa lite ärenden åt mina kära vänner som redan har åkt ner till Asien, de har såklart glömt endel grejer så jag ska möta upp Charlottes pappa och Sandras kompis för att få med mig laddare och kontokort. Sen ska jag köpa minneskort till kameran och örhängen som man kan ha i hela tiden. Ikväll ska jag träffa Helene och Sussie och säga byebye... Men nu... ska jag äta frukost :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0