Avskedsmiddag

Mina vänner är de underbaraste som finns!!! Idag hade Fia fixat ihop en liten middag med tjejerna som en sista grej tillsammans innan jag drar iväg. Och jag har skrattat så magen krampat, och jag vill bara gråta för att jag ska lämna mina sötkorvar här hemma i 4 MÅNADER! Hur ska man klara sig? Efter en underbar middag som bestod av kyckling med bönsallad, grönsallad och guacamole och en jäkla massa pladder drog vi oss vidare mot soffan, där vi pratade lite till ;) Sen fick jag en presentpåse med:
Tvål, bodylotion och ansiktstvätt från body shop, en bok, tuggummin och ett jättefint nagellack som hette ESTER
Mina vänner känner mig bra och vet vad jag uppskattar.
(Fanns ingen bild på Fia eller (uppdt) Ida som jag skulle kunna lägga upp här utan att bli hajmat men dom var också med)


Fia, Sara, Natha, Felli, Ida och Petra ni är bäst ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Vi kommer sakna våran Brownie!!!! Men du måste försöka blogga från resan och typ facebooka så att man får lite kontakt med Asien ändå. Idag var supermysigt, gulle. ÄLSKAR DIG <3<3<3

2009-12-27 @ 00:44:02
URL: http://thesumofalltears.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ida finns ju inte heller med på bild!

2009-12-28 @ 09:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0